Concertreis Bergen op Toon

15 - 18 juli 2022

Van vrijdag 15 tot en met maandag 18 juli gaat de KHD eindelijk weer een concertweekend beleven. We kamperen met ruim 140 mensen op Camping Getaway in Wouwse Plantage. Het veld ligt al op ons te wachten!

Natuurlijk worden er ook mooie concerten georganiseerd. Te beginnen met de vrijdagavond, wanneer rond 20:00 de Kleine Harmonie en de Kapel een ‘Camping’ concert geven bij de Natuurpoort onder een mooie tent. We spelen hier samen met de plaatselijke Harmonie Soli Deo Gloria.

Op zaterdag 16 juli doen we mee aan een festival met Harmonie Kolpingszonen uit Bergen op Zoom. Dit zal plaatsvinden op het Beursplein, voor het mooie Markiezenhof in Bergen op Zoom. Het festival begint om 13:30. De Kleine Harmonie, de Kapel, de leerlingen van Kolping's Zonen en Harmonie Kolping's Zonen zullen een concert geven.

Op zondag 17 juli kunnen de kampeerders ‘s ochtends meedoen aan een leuk spel op de Bergse Heide nabij Brasserie de Berk in Bergen op Zoom. Deze brasserie staat in een prachtig aangelegd natuurgebied met een zandstrand en een meertje. In een tent aan de brasserie mogen de Kapel en de Kleine Harmonie vanaf 14:00 een concert verzorgen met een mooi uitzicht op een eiland in het meertje.

Kom je naar ons luisteren?

Dit zijn alle locaties en tijden op een rij:

Vrijdag 15 juli

Locatie: Natuurpoort Wouwse Plantage - Plantagebaan, langs de Zoom

Programma vanaf 20:00 uur:

• Harmonie Soli Deo Gloria
  • Kleine Harmonie
  • De Kapel

Zaterdag 16 juli

Locatie: Beursplein Bergen op Zoom

Programma:

• 13:30 Kleine Harmonie
  • 14:30 Jeugd Harmonie Kolping's Zonen