Jong KHD in de Nieuwe Kerk

04 november 2023

Op zaterdag 4 november van 15.15-16.00 uur geeft het jeugdorkest van de Koninklijke Harmoniekapel Delft een concert in de Nieuwe Kerk (Markt 80, Delft). Samen muziek maken in een orkest is namelijk super leuk om te doen. En dat kun je horen en zien! De enthousiaste muzikanten loodsen ons samen met dirigent Bram Soentjens door het programma. Muziek van Lady GaGa, Pirates of the Caribbean en Disney staat op het programma. En wie weet mag ook het publiek nog even mee doen.

Om naar het concert te komen luisteren, krijgt u gratis toegang tot de Nieuwe Kerk!

Na het concert kun je napraten met alle muzikanten en kun je vragen stellen over bijvoorbeeld de instrumenten en ervaringen van de kinderen in het orkest.

Het orkest

Het jeugdorkest - Jong KHD - bestaat inmiddels ruim een jaar en heeft een kleine 15 leden. Uitbreiding is altijd welkom, omdat we het orkest graag willen laten groeien. Met het concert op deze zaterdagmiddag zien we een kans om aan iedereen en vooral kinderen van de leeftijd van 8 tot 18 jaar te laten zien hoe leuk het is om in een orkest te spelen en een instrument te leren door bijvoorbeeld les te volgen bij de VAK.

Check onze speciale Jong KHD pagina voor meer info!