Nieuwe KHD Website!

gepubliceerd op 04 mei 2022

We zijn live!

Welkom op de nieuwe website van de Koninklijke Harmoniekapel Delft. Een bruisende muziekvereniging, daar hoort natuurlijk een flitsende website bij. De site is helemaal opnieuw ontworpen en gemaakt door onze eigen leden. De site is een stuk sneller dan onze vorige website en doordat we zelf de touwtjes in handen hebben, is onze ledenpagina ook een stuk interactiever geworden!

Neem snel een kijkje bij onze orkesten, de Kapel, de Kleine Harmonie of bij ons aankomende jeugdorkest Jong KHD! Of bekijk al onze foto's en video's. We horen graag wat je ervan vindt! En mocht je nou alsnog een probleem zien, dan hoort onze webmaster hier heel graag van.

Voor onze leden: bekijk nu het ledengedeelte Mijn KHD. Mocht je nog geen account hebben kun je deze aanmaken via de aanmeldpagina.

Veel plezier met het ontdekken van onze nieuwe site!

Games in Concert
Jong KHD - Inschrijving open!